Friday, August 11, 2006

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi meluangkan masa melayari blog ini.

Terlebih dahulu saya ingin memanjatkan kesyukuran yang tak terhingga ke hadrat ILAHI kerana berkat taufik dan hidayah-NYA blog ini dapat dihasilkan dan semoga tercapai segala hasrat saya dalam memperkenalkan produk-produk Langkawi di mata semua pengguna internet.

Dewasa ini pelbagai kaedah pemasaran telah digunapakai dalam mempromosikan pelbagai jenis produk dan perkhidmatan.Justeru saya mengambil kesempatan ini untuk menawarkan produk-produk Langkawi seperti minyak Gamat, cenderamata, kain pelikat, beg, peralatan dapur, pakej melancong/berbulan madu dan sebagainya yang tidak menyalahi peraturan kawalan barangan Bebas Cukai Langkawi.

Buat permulaan ini saya akan menawarkan urusniaga pembelian minyak GAMAT dan kain pelikat dahulu.

Berikut adalah harga-harga bagi produk-produk tersebut:




Minyak GAMAT Langkawi (botol kecil) 1 Dozen RM15
Kos Penghantaran POSLAJU RM8

Kain Pelikat Gajah Duduk 7000 Benang Grade 1 RM25
Kos Penghantaran POSLAJU RM8

Segala urusan pembayaran boleh dilakukan secara deposit tunai atau melalui pembayaran online di internet. Berikut adalah bank-bank yang diterima untuk urusan pembayaran pembelian produk.

Maybank
No Akaun : 1521 5200 0967


Bank Islam
No Akaun : 0104 1020 0524 68


BCB
No Akaun : 0205 0073 0395 29


RHB
No Akaun : 1521 1200 0212 30


Selepas membuat pembayaran sila maklumkan kepada saya melalui email/sms segala butir-butir bayaran.Berikut adalah format makluman pembayaran:

Nama:
Item:
Jumlah Pesanan:
Bank :
Jumlah:
Masa:
Alamat untuk dihantar:

Sila berikan tempoh masa 7 hari bekerja selepas bayaran dibuat untuk saya memproses pesanan anda.Saya akan cuba yang terbaik untuk memastikan pesanan anda tiba mengikut tempoh yang telah ditetapkan.


Ahmad Fami Samsudin
Email : jutaonefami@gmail.com
H/P : 012-4268795

1 comment:

jutaonefami said...

erm ok jugak idea hang nanti kasi details pasal sewa tuh.jangan lupa promote minyak gamat ngan kain pelikat ni.nanti2 aku nak iklan pakej melancong laks